Hei og velkommen til bloggen min! Her kommer jeg til å skrive litt om hva vi jobber med i faget Visuell kultur og samfunn, skoleåret 2010-2011.

onsdag 23. februar 2011

Norsk design; Fam Irvoll




Fam Irvoll er inspirert av alt fra Alice i Eventyrland, leker, kaker og sukkertøy, det er også preg av mye sterke farger. Hun blir nå kaldt for en kjendisdesigner og kjendiser som Samsaya, Charlotte Thorstvedt, til og med Lady Gaga har blitt sett med hennes design. 


Her ser du et bilde av Lady Gaga med en hårbøyle fra Fam Irvoll:





Klær som kan kjøpes i nettbutikken:



Det finnes også tilbehør:

Jeg valgte å skrive om fam irvoll, fordi jeg har lest mye om det i blader, så det var det første navnet som falt meg inn å skrive om, rett og slett! Jeg syns de har mange fine innslag av søte, men allikevell kule ting. Det er annerledes klær, men på en posetiv og frisk måte. 


Hvis du vil se mer kan du gå inn på: http://www.famirvoll.com/index.php?option=com_virtuemart&Itemid=53,





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar